در این سایت امکان تهیه محصولات به همه داده شد. تا قبل از این فقط افراد خاص از این محصولات استفاده می کردند. اما من با شکستن قیمت ها این امکان را برای همه ی افراد فراهم کردم.

محل لوگو

روانشناسی فروش


روانشناسی فروش

در کتاب روانشناسی فروش برایان تریسی آمده

دنیای امروز، دنیای ارتباطات است، به همین دلیل مبادی آداب و با نزاکت بودن در درجه اول اهمیت قرار دارد. ما همچنان که از تغییرات دوران و شیوه سلوک در اجتماعات پویا استقبال می کنیم، باید به این هنجارهای ارزشمند اجتماعی یعنی آداب معاشرت هم سخت متکی باشیم. حتمی مردمان موفق و با تجربه هم خوب می دانند که به این اطلاعات و توصیه های اجتماعی در زمینه آداب معاشرت نیاز دارند.

کتاب روانشناسی فروش برایان تریسی در مورد روانشناسی و آداب و نزاکت در فروش توضیح می دهد و هدف از تهیه این متن به فارسی ارائه یک راهنمای کاربردی برای رفتارهای درست و سنجیده در زندگی شغلی و ایجاد ظرافت و خوشایندی در برخوردهای اجتماعی می باشد. کتاب روانشناسی فروش برایان تریسی به شما راهکارهای نوین و موثر برای افزایش فروش ارائه داده و به طور باورنکردنی فروش شما را افزایش خواهد داد.

کتاب روانشناسی فروش برایان تریسی

کتاب روانشناسی فروش برایان تریسی

به ذکر چند نکته کلیدی از کتاب روانشناسی فروش برایان تریسی می پردازیم: مهربان و متمدن باشید. برای داشتن روابطی ممتاز باید در قبال رابطه هاتان، فروتنی، صداقت، خوش رفتاری، ادب و صمیمیت و در قبال همه انسان ها نوع دوستی داشته باشید. خصوصیات یک فرد جذاب عبارتند از : وقار، ظرافت در رفتار، برازندگی و رفتار خوشایند. میان فقدان رفتار صحیح و رسمیت بیش از حد، تعادل برقرار کنید. از نظرات خودتان که مایل به ابرازشان هستید، فهرستی تهیه و طرز پاسخ دهی صحیح را یاد بگیرید اینها جزو دارایی شما محسوب می شوند. به یاد داشته باشید هنگام مراوده با اشخاص، شکیبائی ابزار کارسازی است. با همه کس با احترام و مؤدبانه رفتار کنید، اگر با دیگران با احترام رفتار کنید، آنها هم با شما با احترام متقابلا رفتار خواهند کرد. فراموش نکنید که ادب یگانه سلاحی است که هر فرد بی ادبی را نیز خلع سلاح می کند. همیشه خشم خود را کنترل کنید وگرنه همه فضایلاتان را تحت الشعاع قرار می دهد و بر شما بر چسب ناخوشایند بودن خواهند زد.

عمده فعالیت برایان تریسی در زمینه فروش و بازار یابی و سرمایه گذاری است او تاکنون ده ها کتاب نگارش کرده که می توان به کتاب های قورباغه ات را قورت بده، مدیریت زمان، کانون تمرکز، قورباغه ات را ببوس، ترفند های برای فروش بیشتر و … می توان نام برد.

 

در پایان سایت مکتب نوین خواندن کتاب روانشناسی فروش برایان تریسی را به شما عزیزان توصیه می کند.

کتاب روانشناسی فروش برایان تریسی
نویسنده: برایان تریسی
مترجم: مهدی قراچه داغی


مبلغ واقعی 24,000 تومان    70% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 7,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 477

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

نبش مدرس 14

تمام محصولات این سایت دارای گارانتی بازگشت وجه می باشند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما